wtorek, 4 lutego 2014

Chelsea wygrywa na Etihad Stadium !

                                                      Cóż to był za mecz ! 

Manchester City podejmował na własnym stadionie Chelsea Londyn w ramach 24 kolejki Ligi Angielskiej. Po ostatnim gwizdku sędziego więcej powodów do zadowolenia mieli podopieczni Jose Mourinho, gdyż wygrali 1-0, po golu Branislava Ivanovicia. Mimo mało goli, mecz był znakomity . Sytuacji do strzelenia gola było bardzo dużo i to po obydwóch stronach. Mecz był szybki , obydwa zespoły walczyły do ostatniej chwili o pozytywny wynik. Przez cały mecz City było zespołem zdecydowanie lepszym, a na pewno miejącym lepsze sytuacje do zdobycia gola. Gdy wydawało się że bramka dla City to kwestia czasu, w 31 minucie potężnym strzałem zza pola karnego popisał się Ivanović - Hart w tej sytuacji był bezradny. Do końca pierwszej połowy City miało jeszcze kilka dobrych sytuacji ale niestety nie okrasili tego golem. Na początku drugiej połowy podopieczni Manuela Pellegriniego ruszyli z jeszcze większym animuszem niż z pocżtku spotkania, szansę na zdobycie gola miał Yaya Toure, ale nieznacznie chybił. Chelsea odpowiedziała strzałem Maticia który to trafił w spojenie bramki. Do końca spotkania Manchester bił głową w mur ale Petra Cecha nikt tego wieczoru nie zdołał pokonać.  Brawa dla City ale The Blues zagrali znakomite taktyczne spotkanie.
   Oby więcej takich meczy ! Dla takich spotkań warto oglądać piłkę nożną. Mimo że padła tylko 1 bramka to mecz był bardzo dobry dla oka. Przecież mecze oglądamy dla pięknych goli i cudownych akcji, ale w tym meczu sytuacji było bardzo dużo.
   Zawodnikiem meczu według mnie i myślę że nie tylko według mnie jest Eden Hazard! Belg pokazuje, że miliony zapłacone Lille się zwracają ! Grał znakomicie.
   Po tym zwycięstwie Chelsea zrównała się punktami z Man. City i oba zespoły tracą do liderującego Arsenalu zaledwie dwa oczka.
Ależ będzie emocjonująca walka o mistrzostwo ! Jest to kopia sytuacji w La Liga gdzie Real Madryt i Barcelona tracą do Atletico 3pkt.
  Moim zdaniem walka o mistrzostwo będzie trwała do ostatniej kolejki. Nie wiem dlaczego, ale nie wierzę w triumf Arsenalu, jest to klub który nie przekonuje mnie swoją grą i nawet Ozil im nie pomoże w walce o mistrzostwo. Dla mnie faworytem jest City, wróci Aguero i City powinno sobie poradzić...Nie lubię Chelsea i życzę im aby w walce o mistrzostwo zajęli "tylko" 3 miejsce. Mam także nadzieję , że ManU także namiesza jeszcze sporo , na mistrzostwo nie daje im szans ale 4 miejsce jest dla nich jak najbardziej realne i wiem że ukłuje jeszcze faworytów do mistrzostwa.


 

1 komentarz:

  1. Nie oglądałem spotkania, wszyscy mi mówili że było warto. Spotkanie na najwyższym poziomie, trochę się ździwiłem, że Chelsea wygrała bo typowałem 1X,
    Ja w przeciwieństwie do cb bardzo lubie Arsenal a tak średnio Chelsea nie przepadam za Man U i Liverpool.

    Zapomniałeś dodać o słupku CHelsea ( taki szczegół)

    Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń