piątek, 21 marca 2014

Znamy pary 1/4 finału LM ! Moje typy !

Za nami losowanie par 1/4 finału LM !
Rozgrywki Ligi Mistrzów wkraczają w decydującą fazę. Pozostało 8 drużyn, które powalczą o miano tej najlepszej w 2014 roku. Apetyt na końcowy triumf ma każdy. Zwycięstwo w LM daje bardzo wiele. Prestiż, pieniądze, uwielbienie fanów to tylko niektóre z powodów dla których zespoły rywalizują o to aby wygrać ten puchar. Dziś odbyło się losowanie 1/4 finału LM. Kulki z zespołami losował Luis Figo. Dla kogo wylosował dobrze, a dla kogo nie, postaram się przedstawić. Spróbuję wytypować kto awansuje dalej. W przypadku 1/8 finału to udało mi się bezbłędnie. Tym razem podam jak według mnie procentowo przedstawiają się szanse zespołów w poszczególnych parach.



Moje typy :

Fc Barcelona - Atletico Madryt : Pojedynek dwóch Hiszpańskich zespołów. Ciężko wskazać faworyta ponieważ w trzech ostatnich pojedynkach pomiędzy tymi klubami padał remis. Barcelona z jednej strony gra jeszcze na trzech frontach, ale w La Liga przydarzyły im się wpadki. Jednak po ostatnich meczach z Man City w 1/8 finału LM i rozgromieniu Osasuny w lidze 7-0 wydaje się , że Barcelona wraca do bardzo dobrej formy. Bardzo dobrą informacją jest dla nich to , że do formy powrócili Messi i Iniesta. Atletico to wicelider La Liga. W lidze mistrzów grają fenomenalnie, ale jak długo? Dużo będzie zależało od dyspozycji Diego Costy i Koke którzy świetnie ze sobą współpracują. Stawiam na Fc Barcelonę, ponieważ są zespołem dużo bardziej ogranym w LM, jednak to nie będzie łatwe zadanie dla Katalończyków.

Mój Typ : Fc Barcelona 55% - 45% Atletico Madryt

Real Madryt - Borussia : Rewanż z półfinału z tamtego roku. Wtedy to Borussia okazała się lepsza. W tym roku nie mam wątpliwości , że to Real wygra to rywalizację. Co więcej stawiam , że odniesie dwa zwycięstwa. Borussia to nie ten sam zespół co w tamtym roku. Borussię trapią kontuzję, a jeszcze większym powodem do zmartwień jest to , że w pierwszym meczu nie wystąpi Robert Lewandowski który będzie pauzował za kartki. Real z fenomenalnym trio CBB- Cristiano - Benzema - Bale jest w bardzo wysokiej formie.

Mój typ : Real Madryt 85% - 15 % Borussia Dortmund

PSG - Chelsea Londyn : Według mnie najciekawsza para ćwierćfinałów. PSG spokojnie zmierza do tytułu mistrza Francji. Chelsea także jest liderem w swoim kraju. PSG będzie straszyć Ibrahimoviciem , Cavanim, natomiast Chelsea Hazardem i Eto`o. Są to bardzo wyrównane drużyny. Myślę, że o awansie może zdecydować jeden błąd zawodnika, a nie całego zespołu. Chelsea z nowym ( starym ) trenerem na pewno będą chcieli odkupić winy za poprzedni sezon. Szanse obydwóch zespołów na awans oceniam pół na pół, jednak intuicja mi mówi , że to będzie PSG.

Mój typ : PSG 51% - 49% Chelsea Londyn.

ManU - Bayern  : Manchester po odrobieniu strat z Pireusu może złapać wiatr w żagle. Jestem jednak prawie pewien że nawet świetny występ Manchesteru z Bayernem może nie wystarczyć. ManU w tym sezonie to tylko cień tego Manchesteru za czasów Fergusona. Bayern pod wodzą Guardioli gra bardzo dobrze, w Bundeslidze zdecydowanie prowadzą i rozbijają kolejnych przeciwników. Chciałbym obejrzeć dwa wyrównane mecze , pełne emocji ale chyba to będzie pojedynek do jednej bramki. W tej chwili ManU to według mnie najsłabszy zespół z całej ósemki LM.

Mój typ : ManU 20% - 80% Bayern Monachium

Mam nadzieję, że te ćwierćfinały będą godne LM. Liczę na wiele emocji i dużo goli.

2 komentarze:

  1. Ciekawe, te procentowe zestawienia. Do jednego typu bym sie przyczepil, czy nie za bardzo sie rozpedziles z Psy, fakt to dobry klub m.in dzięki szejkom, ale czy wygrajaz Mourinho. Hazard to kluczową postać, eto no nie do konca . Zobaczysz Mourinho znajdzie sposób na Zlatana i chelsea coś czuje ze przejdzie. Chce zobaczyć jak psg wyjdzie na boisko, ponieważ dla każdego gracza zostanie przekazanych 1 mln euro. gdy wygrają lm.

    co do real - borussia będzie pogrom królewskich. kompletnie inna drużyna jest bvb, aż 7 zawodników nie zagra z tamtorocznej 11.

    Man utd o tym nie ma co pisać, jeszcze jak robin van persie został kontuzjowany i nie zagra z bayernem to w ogóle. obstawiam, ze szansę man utd ma, ale takie same jak w wygranie lotka hehe.

    Jako wielki fan fcb obstawiam, ze ledwo, ale przejdą właśnie oni.

    OdpowiedzUsuń
  2. ManU ma znikome szansę na strzelenie gole, a co dopiero mówić o zwycięstwie i awansie. Bayern ma fantastyczny sezon i reszta będzie miała wiele trudności, aby go zatrzymać.

    OdpowiedzUsuń